metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Trefl ~Trefl (Gość)18.10.2016 21:30

Zablokować też gnojówkarzy z ich szajsbeczkami

85


twoj,pan ~twoj,pan (Gość)18.10.2016 18:17

dajcie spokojnie jechać ludziom do pracy a nie blokujecie drogę bo tylko ludzie na tym cierpi nie wladze a wy jak będziecie narzekać że żywiec jest tani w skupie ze zboża nie oplaca się trzymać to wtedy odpalcie swoje ciągniki i sznurem możecie poruszać się drogą 24 na dobe jeden za drugim tylko nie narzekajcie ze paliwo jest drogie stać was na blokowanie drogi to stac was na paliwo ale dajcie ludziom spokojnie jechać do pracy i wracać z pracy dość że musimy wasze smrody wąchać jak sie jedzie drogą wy kałboje z prawdziwego zdarzenia

819


gość ~gość (Gość)19.10.2016 00:51

Jestem kierowcą TiRa i popieram was ,blokujcie aż do skutku , w naszym kraju ludzie ktorzy zarzadzają nie maja pojecia o rzeczywistosci, w Rozprzy zroblili zakaz skretu na stacje bo zagraża to bezpieczństwu ,lecz ich zdaniem lepiej zawrócić na czyjejś posesji to jest k..wa śmiechu warte tylko u nas takie dziadostwo a do GDDiA , co jest za problem dla was domalować jedną strzałke na oznakowaniu ,że na danym odcinku ida na wprost dwa czy trzy pasy , uczcie sie od Niemców ,bo jesteście sto lat do tyłu , ja tam jeżdzę i nie ma tego bałaganu jak tu, u nas drogi sie robi po to aby sie rozje...bały za chwile bo bedzie dodatkowa kasa za ponowny remont, tak szczerze to wstyd mi za was niedouczonych ludzi kierujący sie teorią nie praktyką , bo jej nie macie i tyle.Deimien

140


Xyz ~Xyz (Gość)18.10.2016 21:00

Policjant, w zależności od kwalifikacji czynu, może nałożyć dwa odrębne mandaty.
Jeśli prędkość pojazdu wyraźnie utrudnia ruch pozostałym użytkownikom drogi to kierowca musi się liczyć z mandatem karnym w kwocie od 50 zł do 200 zł. Dodatkowo na jego konto wpłyną 2 punkty karne.
„Jazda z prędkością utrudniającą ruch innym kierującym”